vill ha

Nu har jag varit ledig några dagar och det känns väl sådär, jobbar hellre när alla andra jobbar och inte när alla andra är lediga! Har fått sysselsätta mig med att förbereda en spellista till Tommys stora 50årsfest samt ett musikquiz. Familjen kom överens om att utse mig till musikansvarig då jag är enligt dem "helt vansinnigt kunnig inom all musik" haha. Eller som mannen sa: helt jävla galen. Det går väl ganska bra, har fått bra tips både härifrån och därifrån. :)
Väntar på att dumma dumma SJ ska ge mig ett värdebevis på en resa eftersom jag var en timme sen hem till Sundsvall sist. Det är ju onödigt att köpa en helt ny resa när jag kan använda de pengarna. Men jag får dom ju aldrig så det blir ju bara dyrare och dyrare! Herregud... Och när jag väl inte orkar vänta längre och beställer biljett så får jag väl mitt värdebevis samma dag.

Idag är vädret murrigt och jättetråkigt, skillnad jämfört med lördags natt då det var 10 grader VARMT. på natten! vid ett :O Jätteskönt var det.

Dagens planer är att tvätta, igen. Jag FÖRSTÅR verkligen inte hur det en dag inte ligger ett plagg utanför garderoberna och nästa dag ligger det kläder i hela vårt vardagsrum. HUR? Som om mannen har haft på sig flera lager av kläder på jobbet och alla har blivit smutsiga samtidigt. Nej han får skärpa sig.

Jag klickade in mig på H&Ms hemsida och hittade såå mycket jag vill ha nu.

Dessa vill jag ha. Speciellt klänningen! give me. Jag vill se dem och prova dem, men jag vill inte gå själv, det är så tråkigt :(

Kommentarer
Postat av: e

tycker det är skönt att gå själv om man vet vad man ska ha, fast kanske inte en hel dag direkt..!

2011-04-14 @ 18:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0