tillbaka till verkligheten

Jo just det ja, nu är ju jag hemma igen från våran lilla semester. :)
Det var riktigt fint och välbehövligt! Varmt och soligt varje dag utom två eftermiddagar då det regnade. Vi låg vid poolen och solade, gick till stranden och badade, åkte in till stan varje dag och åt på restaurang. Snacka om omställning när man kommer hem och lagar egen mat! Det var riktigt härligt och nu vill vi bara åka utomlands ännu mer! Jag röstar på Japan, Australien, Thailand eller Filippinerna. :)
Nu är man alltså tillbaka i verkligheten och det är bara att fortsätta söka jobb, jobb, jobb. jag hoppas verkligen att jag får något snart!

Idag fyller Carina år, så stort grattis till henne!! Har nästan dekorerat klar tårtan, men det saknas grädde som Fredrik kommer med snart. Jag har även lovat att laga middag så att hon slipper göra det idag, tänkte laga kycklingfilé fylld med fetaost och vitlök, inlindat i bacon med lite klyftpotatis, sallad och tzatsiki (tsatziki, tsatsiki? Vet inte hur det stavas). Hoppas det blir gott!

ja det var väl ungefär vad jag hade att bjuda på idag!

Kommentarer
Postat av: Madde

Hallå, det kommer :P tror jag i alla fall...

2010-09-28 @ 12:53:03
URL: http://fantasylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0