you put the as in astronaut

Ja, jag blev ju lite irriterad när min man inte kunde komma hit på grund av fullbokade tåg, men jag har börjat komma över det. Nu tar jag saken i egna hände och åker ner till Göteborg nästa vecka. Det betyder att jag missar en väns födelsedag och jag känner mig som ett arsel för det, men samtidigt har jag inte träffat karln sen påsk och kommer inte träffa honom förrän KANSKE sista veckan i maj. Han försökte fixa biljetter hit upp till nästa vecka, men de sa att det fanns inte en chans att han kunde få några, så då tar jag mig ner på ett eller annat sätt...

Jaja, i alla fall. Nu händer det inte mycket i mitt liv! Helgen blev ganska actionfylld vilket var skojigt, det var ett tag sen. Lördagskvällen började med förfest hos chefen och sedan personalfest på Våningen, väldigt fint ställe! Efter några timmar, strax före tolv, låg jag på en parkbänk och pratade i telefon och väntade på...

(Tillfälligt avbrott - var tvungen att släppa in katten som hängde på dörrhandtaget. Hon ska nog få en nyckel snart så hon kan öppna dörren själv)

Ja, jag låg där och väntade på övriga vänner och gick vidare till Allstar. Det var roligt, har inte vart där förut :) På hemvägen stannade vi på Subway där vi träffade på gamla klasskompisar :)

Söndagen spenderades framför tvn.

Måndag, idag, har inte varit så spännande så... ja.. Jag avslutar med en gruppbild från helgen, som jag inte riktigt vet vem som tog med tanke på att alla är med på kortet. Oh well, kameran är ju kvar så!



Ja nu är mysteriet löst, det var Madde som tog kortet och NEJ MADDE JAG GLÖMDE ALDRIG BORT ATT DU VAR MED. DÄREMOT TYCKTE JAG ATT DU VAR MED PÅ KORTET, MELLAN TJEJERNA. Så nu får jag väl hoppas på att jag inte är en okänslig kompis, utan det var bara ett ärligt misstag.

Kommentarer
Postat av: Madde - fotograf till en okänslig kompis :P

Jag känner mig EXTREMT sårad av att du glömt bort att JAG var där och det var JAG som tog kortet... :'( skicka bilderna btw, bitch! :P

2010-05-04 @ 18:57:40
URL: http://fantasylife.blogg.se/
Postat av: Madde

Du är förlåten babe, iaf för det här! ;P

2010-05-04 @ 21:08:08
URL: http://fantasylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0