Shemale

Nu är det då bekräftat.
Min lilla tjejkatt som jag har haft i nio månader är inte en tjejkatt. Hon är en kille. Det är sjukt, jag blir faktiskt alldeles jävla ledsen. Hon är inte längre min lilla tjej... Hon är en han. Det är nog ingen stor grej egentligen, men jag känner mig helt konstig, min katt har bytt kön. Jag önskar faktiskt att det fanns könsbyten för katter, men om det skulle finnas så vill jag nog inte utsätta utsätta kissen för något sånt. Jag vill ju att min lilla Lily ska fortsätta vara min lilla Lily, ingen jävla Nils, Evert, Lillen, Bamse, Per osv... Det känns ju helt förvirrat, katten blåste mig på kattungar! Det kommer ta ett tag att börja säga han om henne. Men jag måste ju börja, kan ju inte kränka katten så illa genom att fortsätta säga Lily eller hon.

Det känns som om hon har dött och en ny katt har återuppstått i hennes ställe. En killkatt.

MIN KATT HAR EN FUCKING SNOPP! :(


Vad ska den heta nu då?


Svullig kisse.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ska den inte kallas lillen då? för han(försöker lära mig ;)) blir väll förvirrad om ni säger typ Nils eller nåt olikt Lilly :O

2010-05-07 @ 22:50:12
URL: http://www.corujinhagirl.wordpress.com
Postat av: Cassandra

Sv: aa jag vet inte, det låter så fantasilöst! Men jag tror att hon.. HAN lyssnar på KISSE lika mycket som Lily... Så Jag vet inte.. Vi får testa och se om han lyssnar på nils eller något annat namn, annars får den väl ha ett officiellt namn så får vi fortsätta kalla honom Lily eller kisse hemma, haha..

2010-05-07 @ 23:02:57
URL: http://windsofchange.blogg.se/
Postat av: Johanna

Kim, Taylor och Charlie till ex. är ju namn som även tjejer har så varför inte Lilly?haha.

2010-05-08 @ 12:39:08
URL: http://www.corujinhagirl.wordpress.com
Postat av: Cassandra

Haha ja iofs! Nej hon får nog fortsätta vara en hon i familjen :P

2010-05-08 @ 16:58:19
URL: http://windsofchange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0