Problem solved

Maaaah!! Jag har varit utan internet, tv och hemtelefon sedan igår. Har precis fått igång allt! Jag och min familj har aldrig känt oss så isolerade från omvärlden som då. Den enda kanalen vi hade på tv var BBC world news! Så det blev till att titta på en massa film för att få tiden att gå, haha...

Som tur var är min tv inte ansluten till det här tjafset, vilket betyder att jag bara har 1, 2, 4, och 6an, och det räckte gott och väl! Fick ju se True Blood, Scrub x2 och How I met your mother. Så dagen var ju inte helt förstörd. ;)

Idag var vi också utan det, så jag har haft ett mini Johnny Depp-marathon, men mot eftermiddagen började det fungera igen, så nu känner jag ett inre lugn igen!

Nu vill jag bara att det ska bli nästa vecka! NUU, KOM IGEN DÅ! Jag tänker på det när jag vaknar, under dagen, när jag går och lägger mig, jag drömmer till och med om det! Jag är så lycklig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0