Nu är det fan nära!

nu är jag nästan klar med det jag skulle göra idag. Det viktigaste, typ, är gjort. Tror jag ska börja packa iaf och vakna sju imorgon och se till att ALLT blir klart.
Tränade som ett as och nu är jag helt slut är nära döden, vill bara köra ner huvet i kudden och tappa medvetandet.

jag kan verkligen se framför mig vad det skulle stå på min gravsten:

HÄR VILAR KÄS
1990-2010
DÖDSORSAK: CARINA.

I promise you.
Men nu är det ju i och för sig inte det jag tänker sträva mot. Nu ska jag leva! Leva i Göteborg några dagar! Och då försöka hitta på något på onsdag då jag är helt ensam hela dagen. Hoppas det blir fint väder så man kan sola lite :D

Godnatt och hejdå vänner :)

Kommentarer
Postat av: Madde

hahahahahaha, men du sa ju att det inte var så illa, puppsi! ;)

2010-05-10 @ 22:13:32
URL: http://fantasylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0