kissemjaau

Nu är det kväll och jag borde gå och lägga mig, men sitter ju här så då kan jag ju lika gärna skriva ett litet inlägg då :) TILLÄGNAT ALLA MINA FEM LÄSARE!!

Efter mitt förra inlägg läste jag Johannas blogg där hon hade laddat upp ett sött youtube-klipp på en kissekatt och då kom jag på att grannen har nyligen fått kattungar! Timothy är ju väldigt bra vän med pojkarna i den familjen så jag släpade med honom som en bra (?) ursäkt för att komma dit. och så fick jag se katterna. ÅÅÅÅÅÅH!!!! Två små kattungar, en grå med en gul fläck på huvudet och några ränder här och där, korthårig och en brun/svart/grå randig, långhårig. De hade precis öppnat ögonen så de krälade runt överallt och pep. Oh my lord vad söta de var!! Den gråa var jätteemysig och busig och skulle klättra överallt, den började kräla runt på golvet och efter ett tag låg den bakom nacken på mig. Misse <3 Jag och den kissen blev bästisar och till slut somnade den i min hand!! Låg och kurrade ett tag och sen slöt den ögonen och rullade ihop sig till en liten boll och somnade.

Så nu är det definitivt bestämt. Jag skaffar inte barn, jag skaffar kattungar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0