kalas

Och så äntligen har kalaset varit. Jag ställde klockan på halv sju imorse, för mamma sa att vi skulle åka vid åtta och jag visste att jag skulle ligga och dra mig ett tag. Klockan ringde, jag snoozade, låg vaken och mådde illa för att jag hade sovit så lite. Min soldat ringde inatt vid halv ett och vi pratade ett tag, så jag antar att jag får skylla mig sjävl! Men det var värt det, som alltid :)
I alla fall, till slut tog jag mig upp (halv åtta, hehe) och såg att mamma låg däckad i soffan med pappa bredvid sig. Så jag la mig helt enkelt i deras säng och somnade om. Vaknade vid halv nio då mamma kom in och undrade "när i helvete" jag hade gått och lagt mig i deras säng. Jag som var halvt medvetslös kunde inte riktigt svara, så hon lät mig ligga kvar och sa att om jag ville sova lite till kunde jag göra det, men då var jag tvungen att ta med mig en massa grejer när jag väl åkte. DEAL, sa jag, och somnade om innan hon hunnit ut ur rummet.
Några timmar senare hämtade jag min moster som också skulle hjälpa oss och så åkte vi iväg till mamma.

Nu några timmar senare är jag trött som ett svin och har ONT i fötterna. Speciellt hälarna. och det är en konstig smärta, den strålar upp i typ, hälsenan? Kan den göra det? Och lite upp i vaden, helt sjukt. Nu vill jag ha fotmassage, det skulle vara himmelriket.
Well, får väl nöja mig med att lägga mig i en kall säng och titta på tv.

Jo just det, blev extra glad idag bara för att jag lyckades med sminket, håret och kläderna idag. Väldigt ytligt, men vadå, jag blev glad i vilket fall! Synd bara att jag ser efterbliven ut på egobilderna jag tog hehe..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag hoppas du är helt återställd i fötterna till på tisdag för då är det ju vårruset! 18.40:)

2010-05-23 @ 11:05:42
URL: http://www.corujinhagirl.wordpress.com
Postat av: Cassandra

Jaa, har klarat av några timmar på Birsta så jag mår bra ;)

2010-05-23 @ 18:14:07
URL: http://windsofchange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0