I want

Den här telefonen ska jag köpa :)

Samsung s8000 jet, I love you. ♥



Idag blev det tvätt-dag, jag lovade bort mig till mamma och det bästa av allt - det var soligt och varmt! Kunde dock ha blåst lite mindre, men det stoppade inte mig från att lägga mig i gräset bland kusar och annat äckelpäckel för att få lite färg. Nu är man lite svagt rosa i ansiktet och det känns mycket mycket bra!
Sen blev det en liten promenad på eftermiddagen och sen iväg till moster för middag utan att jag visste om det. Jag som hade varit så duktig och lagat rena gourmetmaten till mig och lillebror - fiskpinnar och potatis! Men jag kunde väl offra mig och äta lite grillat kött. jag räknade ut (JA JAG RÄKNADE) att två middagar + en promenad = plus minus noll. Eller hur? Oh well, måste erkänna att tycker om mat mer än vad jag tycker om motion, haha! *tjockis* Efter maten fick jag hjälp med att välja telefon, det rådde delade meningar om priset "Mer än tvåhundra kronor på en telefon är värdelöst!" Ja, denna kostar rätt mycket, men tvåhundra?! Haha nä. Men vi enades till slut om att den här telefonen är nog värd pengarna, om jag ska bli nöjd. Vilket jag hoppas att jag blir.

Kommentarer
Postat av: simone

Tjohoo goding! Ska du gör för något mysigt på lillördagen? Här blir det träning och afterwork :)

2010-06-09 @ 11:42:01
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0