hardworking girl

Efter att ha vaknat av ett sms från emma och fortsatt smsa med henne kontaktade dressmann mig och undrade om jag kunde jobba. OF COURSE! Så det blev till att duscha, göra sig i ordning och åka. Det gick bra och holy lord vad mycket folk! Vi fick sålt en massa kostymer och jag är så glad att jag fick jobba lite! Tänk vad några timmar på det där stället kan göra en så glad. :)
Fick jobba 12-20, så nu har jag varit hemma några timmar. Kraschade framför tvn med toasts och en snickerstårta och för nyttighetens skull lite vatten. Såg att Shanghai Knights gick på sexan med Owen Wilson och Jacke Chan. Perfekt film då man inte riktigt orkar anstränga hjärnan alltför mycket och har nära till skratten.

(ur filmen)
Jackie Chan - Are you okay?
Owen Wilson - No, I'm not okay! I've just been violated by a barnyard animal, John!
Och jo, det var en get som slickade honom i ansiktet :)

HAHAHAHAHA!

Nu börjar filmen igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0