give it to me

What the hell, allting hopar sig över mig nu! Det känns som om det är sjuhundramiljoner saker som jag måste göra inom tre veckor. Jag tänker inte räkna upp dem.

Sen har jag ett jävla ha-begär nu också. Jag vill ha
-skor: svarta pumps och andra höga klackar, i färg. Har hittat typ 12 par jag vill ha. På endast två affärer, slå det ni.
- kläder: kostym, väst, vit skjorta, svarta jeans, trasiga jeans, höga jeansshorts, nya t-shirts
- smink: mineralpuder, concealer, ögonprimer, ögonskuggor, läppstift, läppglans
- jag vill gå på bio, har hittat massa nya filmer jag vill se
- jag vill ha ett långvarigt jobb

Någon snäll själ som känner ett behov av att hjälpa mig?

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha! skulle jag haft ett antal slantar skulle jag köpa grejer både till mig själv och till er :D

2010-05-19 @ 23:12:05
URL: http://www.corujinhagirl.wordpress.com
Postat av: Cassandra

haha vad snällt! Det skulle nog jag göra med ;)

2010-05-20 @ 13:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0