förberedelse

Aaah jag åker imorgon och det känns som om jag inte alls hinner med mig! Det känns som om jag har miljoner saker att göra innan (och då hjälper det ju att jag slösar massa tid framför datorn) jag åker.
Idag måste jag till exempel till arbetsförmedlingen och fylla i rapporten så jag (förhoppningsvis) får pengar för maj månad, i tid. Måste betala min tågbiljett, SNARAST MÖJLIGT. Så det tar jag också nu när jag väl åker in till stan.
TVÄTTA KLÄDER, kan ju inte komma naken till Göteborg?! Och om ca tre timmar vill Madde dra med mig till stan/birsta och sen träna. Så jag måste få allt gjort INNAN träningen för mina senaste minnen från Carina och ETIC är inte trevliga. Jag kunde inte ens skriva ett sms och DÅ mina vänner är det allvarligt.
Men på något vis ska jag också hinna packa ikväll så jag är klar tills imorgon. Måste in till tågstationen där någon gång på morgonen med och kolla så allt är okey med tåget och så, pappa berättade att det var något fuffens med spåret mellan Söderhamn och Sundsvall och att man i så fall får ta bussen och om så är fallet tänker jag inte vara ute i sista minuten med en tung jävla väska. JA JUST DET! Måste få plats med något jävla ben (kommer inte ihåg vad det hette) till mannen också, till bilen. Väldans convenient att ha en flickvän vars pappa har en massa reservdelar till Volvo.
Okey nu kör jag, önska mig lycka till.

Kommentarer
Postat av: Johanna

stressig dag :P lycka till!

2010-05-10 @ 16:22:19
URL: http://www.corujinhagirl.wordpress.com
Postat av: Cassandra

Haha tack, det känns som att det behövs ;)

2010-05-10 @ 21:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0