Cheating

Jag har varit otrogen.......

Med en Volvo. Mot min BMW. And I did not enjoy it! volvo 855 är inte min bil, den är way too stor!

Ja nu är jag iaf hemma igen och allt är som vanligt. Alla ha-begär dyker upp så fort jag kommer hem, fattar inte varför :S Nu vill jag klippa mig, IGEN. Vill klippa sidecut, big surprise, typ alla vill det nu. Men det var Emma som satte idén i huvudet på mig, så jag får väl kalla mig härmapa! Jag vill hur som helst klippa sidecut, men inte för kort, alltså nästan helt rakat, och jag vill heller inte spara en sån där liten tofs/polisong vid örat. Jag kan inte hitta några bilder heller på hur jag vill ha det. Såg en tjej på birsta bara som hade det absoluta perfekta håret, exakt som henne skulle jag vilja ha det, men henne har jag ju ingen bild på, en total främling haha...

fan också.
Någon som typ förstår hur jag vill ha håret? Hjälpa mig att hitta bilder?

TACK PÅ FÖRHAND!

Kommentarer
Postat av: Johanna

det var ju inge fint :/

2010-05-18 @ 14:46:26
URL: http://www.corujinhagirl.wordpress.com
Postat av: Cassandra

vad var inge fint?

2010-05-18 @ 23:44:37
Postat av: Johanna

den frisyren som tjejen på birsta gick förbi med, jag minns den men kan inte beskriva så jag hittar bild oså

2010-05-19 @ 00:13:33
URL: http://www.corujinhagirl.wordpress.com
Postat av: Cassandra

Jaha haha... Jag tyckte det var jättefint (A)

2010-05-19 @ 09:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0