Birsta city

Idag var en bra dag! Den är dock inte slut än, så vi får väl se om det händer något mer spännande!

Dagen började med att städa i festlokalen efter igår, vilket inte tog en så jättelång tid, men var ändå snortrött. Kan bero på vädret som inte är det roligaste. Kom hem och vände i stort sett och åkte till Birsta City där Madde så snällt satt och väntade på mig haha! Vi gick runt, hon letade efter någo att ha på sig på lördag och jag.... Ja, jag letar väl egentligen alltid efter kläder. Vi vandrade runt i några timmar, jag hittade EN MASSA kläder jag ville ha...
Jag fick med mig ett par shorts, en väska och ett par jeans (som jag åkte tillbaka senare och köpte. Fick sån ångest över att jag lämnade ett par perfekta svarta jeans på ett reabord efter att ha längtat efter ett par så länge)  hem. Nu har mitt begär stillats lite i alla fall. Just nu känner jag bara ett sug efter smink, skor (som jag faktiskt behöver och inte bara "vill ha"), stora linnen och en skjorta. Det ska köpas senare i veckan, hehe...

Det inhandlade:

Väska från Gina Tricot, 149:-. som jag har längtat efter ett bra tag nu och som alltid har varit slut när jag har bestämt mig för att köpa den.


Shorts från Gina Tricot, 199:-. SVARTA! jag har bara avklippta jeansshorts annars. TILLÄGGAS BÖR att Madde tyckte storlek 34 satt bättre på mig än 36. 34!!! :D GAH! fast ja, det är knappast för att jag har blivit smalare, utan det var nog stora storlekar på shortsen haha.. men man får väl låtsas?!


Jeans från Vero Moda, 120:-. I HEART REA. 399 ursprungligen, haha! <3 Förstår ni att jag var tvungen att åka tillbaka och köpa dem?

Jag känner ett inre lugn sprida sig.

Kommentarer
Postat av: Johanna

de där shortsen måste jag gå o kolla på, det är ju inte sönder ser det ut som!? som alla jeansshorts är som säljs nu hehe

2010-05-23 @ 19:36:50
URL: http://www.corujinhagirl.wordpress.com
Postat av: Madde

haha, och tilläggas bör att du nog aldrig köpt dom där shortsen om inte jag övertalat dig om storleken ;)

2010-05-23 @ 22:09:39
URL: http://fantasylife.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Johanna: jo jag tror att dina vita är samma som de här :) Jag tyckte de såg likadana ut haha... Så det är inte riktigt jeans, utan satin som det stod på dem :)

2010-05-23 @ 23:06:35
URL: http://windsofchange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0