How good as it gets

Jag var övertygad om att jag inte skulle se en minut av OS, men haha good luck with that. Ser både live och repriser av både det ena och det andra. Men såklart är det hockeyn jag är intresserad av och jag vart alldeles upphetsad när jag såg att ikväll/inatt går två asgrymma matcher. Sverige - Finland och Kanada - Ryssland. AAAH!
Måste se!!!! Fast, jag kommer nog dö på jobbet imorgon. Men det är smällar man får ta, jag tänker inte vara den som får höra resultatet INNAN jag har sett matcherna. Uhh...

Jaja, slut på OS-tjatet nu, ingen bryr siig!

Vad har jag gjort i helgen då? Jo igår gjorde jag en god gärning och köpte en LP-spelare till pappa, oj så glad han blev! Det värmde i hjärtat. :) och idag köpte jag en vinge till älsklingens 855:a, på order av just honom. HEY BIG SPENDER! Kunde inte låta bli att reta honom för allt som har med bilen att göra, som nu när jag ringde och berättade att den var köpt:

Jag: Så, nu kan du vara en stolt ägare till en vinge med inbyggt bromsljus till 855:an!

Älskling: Fan va niice! Tack!

Jag: Men jag måste säga att 900 för en plastgrej som ska sitta på bakluckan? Ganska ovärt. Vet du hur många skor du kan köpa för de pengarna??

Ojoj vad upprörd han blev. Men det var det värt. Lätt. :D

Sen har det inte hänt mer denna helg. Idag tänker jag baka cupcakes, kanske. Eller åtminstone muffins. Och om jag är snäll så tar jag med mig några till Dressmann med. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0