vågat

Jag har en idé om mitt hår. En vågad idé, som nästan gör mig tårögd av fasa, men det skulle vara så coolt att prova på.

Jag vill klippa det kort. Jättekort. Typ Rihanna-kort. Men först måste jag i så fall rakpermanenta håret, eller platta det varje dag haha. Jag måste rådfråga frisören någon dag och se vad hon tycker. men jag skulle verkligen vilja göra det! Bara det att nu har jag försökt spara ut mitt hår så länge att bara tanken på att klippa av allt gör att jag bara vill gråta.



Typ något sånt. Det är såå snyggt, men jag vet inte om jag skulle våga!


Peace out


Kommentarer
Postat av: Johanna

aah shiit :O klippa av allt fina hår ?? tänk efter noga först tkr jag :O

2009-12-07 @ 10:23:11
Postat av: emma

jag tycker du ska testa :)

Det växer ju ut igen ocksa har du lösharet..men ja tänk pa det :)

2009-12-09 @ 17:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0