Wreck

Igår blev det en liten välkomstfest för Johanna :) Vi var... milt sagt lite busiga, så jag kan visa med en bild eller två i stället.





Summering: Vi hade askul :)



Det var då igår. Idag :
Jag skulle övningsköra, så pappa försökte förgäves lära mig backa rätt runt ett hörn och hitta dragläget. Det gick sådär, så pappa bestämde sig för att belöna mig med att få köra ute på vägen en sväng. Vi hann dock inte längre än till den lilla korsningen innan stora vägen innan bilen började ryka och läcka glykol i bilen. Jag sprang ut, lite lätt panikslagen och förbannade mig själv för att ha förstört bilen, men pappa sa att det hade hänt när som helst. Han har alltså gett mig en dysfunktionell bil. Anyways, det gick inte att köra mer med den så jag gick hem och lämnade pappa med det han gör bäst, laga bilar. Han tog med sig bilen de 30 metrarna hem och kom upp efter ett tag och konstaterade att topplockspackningen på bilen hade gått sönder. Det lät allvarligt.

Och detta är ännu ett sätt för någon övernaturlig makt att säga att jag inte ska sitta bakom ratten.

Peace out

Kommentarer
Postat av: Joakim.

sv: dom blev väl för peppade av er show ;)

2009-08-01 @ 15:56:45
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/
Postat av: Joakim.

sv: självklart ;) så du ska bli rockstjärna?

2009-08-02 @ 01:16:50
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/
Postat av: Joakim.

sv: haha, du var ju även ifrån sundsvall :o

2009-08-02 @ 21:49:34
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0