tidig morgon

Damn, jag är uppe innan elva! Har hunnit äta frukost, vila lite, letat efter ett busskort och vilat lite till. INNAN ELVA.
Ja, de flesta har börjat skolan, så de var väl uppe vid sju säkert. Men jag är arbetslös och har ingen skola så att ens vara uppe nu känns som ett brott mot mänskligheten. Jaja, nu är jag uppe och jag har ingen aning om vad detta svammel skulle leda till så jag kanske ska sluta svamla. hehe.

Mamma och bror rymde in till stan alldeles nyss medan jag låg bekvämt inbäddad i ett täcke på soffan, pappa tittar på Friidrott. Jeez. Jag ska kanske städa lite för att se vilka reaktioner det väcker! öhö.

Senare kanske jag får prata med min militärman! Men bara kanske. Och bara kanske har han goda nyheter. Han kanske troligare har dåliga nyheter. :(




I've got fangs....?!!


Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0