the end

knåpar ihop ett snabbt litet inlägg för vi är tydligen bjudna på fika hos grannen nu i grå diset :O

anyhoo, selånger marknad är nu ett avslutat kapitel för min del, äntligen! Sista dagen har varit mulen och regnet har hängt i luften, jag är glad att det aldrig började regna innan jag kom hem i alla fall, annars hade mitt plattade hår blivit ledset! Fick köpt lite smått och gott... Mest gott, hehehee. jag trodde också idag att jag har tappat bort 300 spänn, men så var inte fallet när jag började räkna på vad som har köpts och så.. Oops!


Nu ska det gås och fikas :)


Peace out

Kommentarer
Postat av: Joakim

sv: kul på selånger? ;)

2009-08-17 @ 15:40:16
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0