suddigt

I lördags blev det en halvvild utekväll som resulterade i ett illamående hela söndagen. Bra där! Så aldrig mer.
Mitt första "aldrig mer" är uttalat! Men allvarligt, jag kan inte göra så mer om jag inte har börjat bli självdestruktiv! Hela söndagen låg jag på en filt mitt ute i ingenstans och tyckte synd om mig själv menar jag. Ja, åtminstone till jag blev kontaktad av både den ena och den andra, haha.
Kvällen är lite luddig, men enligt bilderna hade jag trevligt :) bilderna i fråga hade jag tänkt lägga in på datorn, men jag har glömt kameran i bilen och bilen är borta så det blev inte som jag hade tänkt mig.

Söndagskvällen hade jag börjat må som en människa igen, och lagom till det fick jag och Madde rädda lilla Johanna från att lösas upp. Vi hade lite tjejsnack med känslor och shit, och det enda som saknades var B&J! Vår lilla stund var till ända vid två på natten. Madde skjutsade hem mig och jag slocknade.

idag är det måndag och jag borde söka jobb. Men jag känner för att fixa naglarna, så det tänker jag inrikta mig på nu.

Peace out

Kommentarer
Postat av: Joakim.

sv: SANT! nja, min helg bestod av kompisar och tv-spel ;D göra något kul i veckan? :)

2009-08-11 @ 03:46:46
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0