over and over

Och så var denna dag undanstökad med dunder och brak. Typ.

Jag har praktiskt taget levt på marknaden idag, och jag har aldrig gått så mycket under en dag någonsin! Gick iväg till marknaden vid 13.00, gick runt runt runt och försökte lista ut vart jag hade varit och vart jag ville gå (jag tror jag varvade marknadsplatsen X antal gånger), gick hem vid 17.00. Slocknade i soffan men klev upp någon timme senare och vid 19.00 var jag tillbaka på marknaden. Nu, efter möten med vänner och några timmar senare är jag hemma igen och jag tänker sova snart. Imorgon blir det en till tur till den före detta fotboll/hockey-planen för att kanske inhandla något spännande!



Jag måste ju få visa min första egengjorda fläta, en sån som alla har! ^^ jag är så stolt!




Det får inte regna imorgon, då blir jag ledsen.


Peace out


Kommentarer
Postat av: Julia

En sån som alla har? Du menar fjortisarna har ;D Hihihihi

2009-08-18 @ 09:40:42
URL: http://juliahonkavaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0