mp3

Björn Rosenström på högsta volym och jag sjunger ikapp med min brutna morgonstämma, satisfaction. Så gott det går i alla fall, hade lätt varit bäst om Bäbis satt här och sjöng med. Men nej, han är ute i pågående tältkaos mitt ute i Skövdes skogar. Finns det skog i Skövde? I stället sitter jag här, kliar mig i hårbotten (nej jag har inte mjäll god dammit, det är bara skönt att riva lite) och försöker komma på något bra tidsfördriv för denna dag.
Frukost är avklarad, jag har diskat, hängt tvätt och städat. Jeez, jag börjar bli vuxen.

VAD SKA JAG GÖRA IDAG? Förutom att sjunga med i låtarna från min fullproppade mp3?

Nanananaaa...
frågade fina fröken om hon kunde tänka sig ett ligg
Jaså, inte det minsann, men kom igen då litegrann,
Nej, på den punkten var hon tydligen bestämd....

vi kedja fast oss vid en bar, beställde in ett kar,
av någonting med innehåll av alkohol,
en timme senare sa någon tjenare
och konstatera att vi fått vad vi tål

....
HAHA.


Ikväll tänker jag gå på Selånger marknad (jaa, det är enligt många ett fjortsifyllt fält, men för mig är det tradition) och jag hoppas jag får med mig vänner. :)

Nu tänker jag fan platta håret.


Peace out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0