kom igen nu!

Nu sitter jag bara här och väntar på att klockan ska bli tio! Han skulle ju komma åtta, sa han. Men han såg fel på biljetten haha... Well well, två timmar hit eller dit!

JÄVLAR OCKSÅ! DESSA JÄVLA SNABBKOMMANDON!

Jag hade skrivit klart mitt inlägg som blev typ:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

så långt, och då råkade jag trycka på någon knapp och hålla inne en annan så allt försvann, GAAAAAAAH.

Okey, jag får väl göra mitt bästa att återberätta:
Jag har försökt sysselsätta mig hela dagen och det har gått rätt bra. Klev upp och städade det första jag gjorde. Sedan kom det lite tid som jag var tvungen att så ihjäl så gitarren fick hjälpa mig med det! Alltid en vän att lita på <3
Mamma kom sedan med det underbara erbjudandet att åka till Birsta, jag följde ju så klart med men det fanns inte mycket att se, affärer som stängde igen, småfjortisar som speglar sig i alla fönster, ja det gamla vanliga. Åkte hem, spelade lite mer gitarr samtidigt som jag bakade fyra (!!!!) sockerkaks-liknande kakor, SAMTIDIGT som jag pratade i telefon.
Höhö I've got skills.

Nu får vi se om det är någon bra film på tv, hoppas! Eller, om pappa tänker hålla fast i fjärrkontrollen blir det friidrotts VM. Ugh... Får väl gå ner till mitt rum i värsta fall och titta på min lilla lilla lilla tv som tar alldeles alldeles för mycket plats. Kan ju lika gärna plocka fram extrasängen medan jag ändå är där!

Peace out

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha märker att du har överskottsenergi x'D

2009-08-20 @ 20:43:25
URL: http://juliahonkavaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0