happy news!

ÅÅÅÅÅH!!!!!!! glädjetårar!!

Jag hade precis gett upp hoppet och tänkte bara se klart avsnittet av How I met your mother på tv när telefonen äntligen ringde!

Jag: Så... hur gick det nu då?
Älskling: Jobbigt som fan... Men jag kan berätta mer när jag kommer till dig imorgon kväll!
Jag: ..... VA???!!!?...... vänta... Imorgon... Torsdag???? KVÄLL??




AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!! Och jag som var helt inställd på att han inte skulle kunna komma hit! Så imorgon, TOORSDAG KVÄÄÄÄÄLL får jag träffa min älskling igen!!

Torsdag har nu blivit min favoritdag <3


Peaace out

Kommentarer
Postat av: Johanna

aaw :) jag blir så glad av att läsa allt du skriver. Du verkar må så bra :)

2009-09-01 @ 10:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0