dentist

Så var det fruktade tandläkarbesöket över med omdömet "föredömligt goda tänder". Se där, se där, jag som inte är speciellt noga med tandborstning och sånt, står inte och borstar varje tand 10 min, utan står mest och nynnar för mig själv och råkar spotta tandkräm på spegeln lite då och då. Så jag kan ju inte klaga, nu när det inte är gratis tandvård för mig längre blir det i alla fall billigare eftersom tänderna är så pass bra, woho!

Efter tandläkarbesöket blev det en sväng på stan, tänkte få lite information om körskolan jag funderar på att ta. Men, de hade en receptionist och miljoner människor, så jag ryckte åt mig en broschyr lite diskret och smet ut. Köpte en kalender i stället, vuxen som jag är, så jag kan planera in alla mina möten och allt annat som inte får plats i mitt huvud. Ehum.

Undrar vad jag ska göra resten av dagen? kanske stämma gitarren och spela ihjäl mig. Låter bra.


Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0