dag två

Dag ett av selånger marknad är avklarad, och nu väntar två dagar till.

Dag ett var en kväll av action och beräknade försenningar ;) Jag började med att gå med mamma medan jag väntade på att de andra skulle anlända vid sju. När det började dra ihop sig fick jag plötsligt  ett sms av Emma: "vi kommer sent". Jaha, tänkte jag, det går väl ändå för sig, hon var ju inte i stan. Efter några minuter plingade mobilen till igen och då var det Madde: "Vi kommer sent". Okey, tänkte jag, vad gör man? Ytterligare några minuter passerade och Johanna ökade på min inkorg med ett: "Hej, jag kommer sent". GAAAAAAH, tänkte jag, nu följer jag med mamma hem!
Sagt  och gjort, mamma köpte kolbullar sen gick vi hem. Träffade sedan Emma, Alfred och Johanna hemma så gick vi in till marknaden tillsammans för att möta upp Madde. Vi blev kompletta vid klockan 22.00! fast vi skulle träffas 19.00. Vad säger man? :)

Anyways, kvällen blev mysig och kul, Johanna tjatade om sina langos och det är ju klart att man ska äta det på marknaden! Jag var bara ledsen att jag inte var så hungrig att jag kunde uppskatta den ;)


Idag är det alltså dag två och jag har fortfarande inte riktigt kommit igång, mamma tjatar på mig att vi ska gå och jaa, jag håller på! :P


Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0