Back

Nu är man hemma från "semestern". Det blir aldrig riktigt avslappnande när man är ute med familjen Kaos! Men det var i alla fall roligt :) Dock blev jag åksjuk och fick stå med huvudet nere i diket mitt ute i skogen efter bara någon timmes bilfärd, och jag blir aldrig åksjuk! Det borde bevisa att min far kör som en idiot. Resan fortsatte med desto mindre kalabalik och första stoppet blev Rättviks camping. Fick en liten stuga och delade badrum/dusch med alla andra campare, svenskar, tyskar, norrmän, danskar osv. Plus en liten rödhårig flicka som tydligen tyckte att min tandborstnings-process var ytterst fascinerande. Vet inte barn om att det är oartigt att stirra ut folk?
Vi stannde i Rättvik två dagar och försökte komma på vart vi skulle sedan. Alternativen var norrut eller söderut, eller "mot Östersund eller.... Neråt" som pappa så finurligt uttryckte sig! Well well, vi bestämde oss för att stanna på Orsa camping också innan vi åkte hem och där var det mysigt. Badstrand och hela kittet. Eftersom vädret var det bästa möjliga med  strålande sol och blå himmel låg jag mest och solade. Jag doppade mig även lite då och då! Jag doppade även min bror, som för övrigt är en stor obegriplig mes! Först fick jag kämpa för att få honom i vattnet, sedan fick jag kämpa för att få honom ur vattnet.... ??! Mongo. Dock var vädret inte det ultimata då vi satt i bilen. Ingen AC är förklaringen.

Anyhoo, jag har fått prata med Bäbis, dock inte länge, antingen är han full eller trött när jag ska prata med honom, puppjävel, och nu ska jag duscha och se om färgen i mitt ansikte verkligen är min solbränna eller om det i själva verket är damm.

Blir det krogen imorgon eller?? :D

Peace out

Kommentarer
Postat av: Joakim.

sv: that's life ;) sker i helgen då? =)

2009-08-08 @ 02:03:57
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/
Postat av: simone

Sv: visst är den galet bra? :) Haha, jag avskyr när ungar sirrar på mig, obehagligt!

2009-08-10 @ 11:40:26
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0