ändrade planer

Denna dag började vääldigt händelselös, vilket resulterade i att jag låg kvar i sängen till halv ett! Helt galet! När jag väl tog mig upp åt jag lite frukost och la mig igen och tittade på tv, film efter film efter film... SUCK. Så tog jag mig ur sängen ännu en gång för att duscha, la mig i sängen igen, men denna gång med gitarren och rockade loss lite. Ja typ, spelade tragiska kärleks akustisk-gitarr-ballader och sjöng för full hals. Min publik bestod av en gammal och trött collie. kort därefter kom mannens pappa hem och sedan mannens mamma.
Efter middagen var det KF (KillFritt) och jag och C spenderade x antal timmar på Ikea, Rusta och Coop, haha. Ikea ftw! Vi drömde om alla de färdigmonterade köken och vardagsrummen och sovrummen vi väldigt gärna skulle kunna inreda ett hus med. Om man nu hade pengar! Från Coop fick vi med oss två Carte d'or-glasspaket; Cappucino och smultron. Vi strandade i soffan och åt himmelsk glass. Cappucino-glassen var inte dålig, konsistensen var som mjukglass eller grädde och säkert lika nyttig :)
Sedan ringde då mannen själv och kläckte idén om att jag skulle stanna kvar ytterligare några dagar eftersom han får permission på torsdagen. Familjen J och jag funderade på det ett tag och det enda hindret var vad jag skulle göra med biljetten som jag redan har köpt.
SÅ NU LIGGER DEN HÄR, PÅ TRADERA!
Vilket betyder att jag blir kvar ett tag till :)

Peace out

Kommentarer
Postat av: Madde

haha, the one and only! ;)



men bitch, då kan vi ju inte ses den här helgen heller! x(

2009-09-01 @ 00:42:28
URL: http://fantasylife.blogg.se/
Postat av: Madde

I know, I adore them! :D



ja, fast de hade smal klack :P om det är de du menar?

2009-09-01 @ 00:43:22
URL: http://fantasylife.blogg.se/
Postat av: Johanna

vad skojigt :)!då har du nåt att se fram emot;) jag vill också träffa min man men det dröjer ett tag nudå.

2009-09-01 @ 10:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0