107,4

Imorse trodde jag att det skulle bli en bra dag, med mycket att göra och så. Men nej. Jag slog på radion, rattade in Rockklassiker på... rätt hög volym, eftersom jag var hemma och tänkte ta itu med det stökiga huset. Städade och det tog minder tid än vad jag hade förväntat mig, så jag hoppade in i duschen och skrubbade mig ren. Sedan fixade jag naglarna så nu är de fina igen! Fransk manikyr gjort med H&M's french manikyr-set. Det är ju helt underbart! Köpte det av ren... ja, pengabrist, för flera månader sen och det har fortfarande inte torkat ut! Inte ens blivit kladdigt, det är som nytt! Helt otroligt. De dyrare märkena kan ju ta sig någonstans :) Det tog dock väldigt lång tid för det att torka, satt i typ 30 minuter i enskild ställning i soffan och lyssnade på den underbara radiostationen och bara väntade på att nagellacket skulle torka. Men efter mina 30 minuters väntan var de fortfarande inte riktigt torra! Ganska galet, men finns det fördelar finns det nackdelar.

Lagom till middagen torkade mina naglar och tur var väl det, vi åt majs till middag haha! Eller ja, i alla fall mamma och jag, vi fick ett sånt sug att vi bara var tvungna. Mums vad gott det var! Varmt som fan, men gott!

(Kom igen nudå, ring! Det blir bara svårare och svårare att hålla sig sysselsatt...)


Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0