Torsdag 23 oktober 2008

Hej.

Jag sitter vid ett norskt tangentbord, høhø. Men gillar inte streck och bokstæver som sitter ihop, så jag håller mig till det "engelska" tangentbordet och sætter ut A, A och O ist før Å, Æ och Ø. Nu vet ni det, ni få mænniskor som læser den hær skiten xD

Jobbat idag igen and loving it! Det ar verkligen hur kul som helst, men lite laskigt idag att jag var tvungen att svara i telefon. Jag menar, om till och med de som jobbar dar tycker att det ar svart att fatta vissa manniskors dialekter, tank da jag som knappt fattar vanlig engelska?! Shit. Forsta gangen blev en testringning, Biccara (hon som jag tyckte var bitchig i receptionen, men som jag nu har andrat asikt om totalt) ringde till receptionen fran sin mobil och la inte pa forran jag hade svarat riktigt xD Hon skulle vara veta vilka tankar jag hade om henne. Annars har arbetet varit vanligt, kan inte lara mig sa mycket mer. Har lart mig att checka ut/in folk, nagot sanar, svarast att checka in folk som har forbokat, for det dras av rabatter och siffror ska knappas in och forkortningar och shit ska bli ratt >_< Men det gar typ framat, jag lar mig langsamt! Har ocksa upptackt att det finns hur manga svenskar som helst dar, haha. Bara idag har jag checkat in ungefar sju svenskar, mestadels fran sodra Sverige. Tva svenskar jobbar for accomodation dar. En Mattias fran Motala som absolut ville ta med mig till baren ikvall och dricka ol och sen skulle han gifta sig med mig. Han berattade ocksa att det fanns typ fyra stycken som bodde pa Koalas som var fran Sundsvall, coolt! Sen finns det en Peter som jag inte ens har traffat, men som jag har hort av vissa skvallertanter ar svensk. Dessa skvallertanter ar Biccara (jag alskar verkligen hennes namn, kan inte sluta skriva det) och Gaby. De skvallrar om allt och alla, haha! Fick ocksa veta att Biccara alskar israeler lika mycket som EmmaStrom alskar latinos! Hon har/hade tydligen en israel som hade varit i Australien ett tag som jag fick veta mer om vare sig jag ville eller inte xD Hon satt (trots att man inte far) vid internet pa jobbet och skallde pa datorn/israelen for att han inte ville svara henne xD Gaby ville for ovrigt inte att jag skulle forsvinna darifran, for Brucie (vaktmastaren/chaufforen) undrade om jag inte var less pa receptionen och "the bitches" som han sa vanligt kallade de andra och da protesterade Gaby riktigt hogt, som vanligt, och sa att hon skulle doda honom om han fick over mig till "den andra sidan". Jag sjalv fick inte sa mycket att saga till om nar de hade sitt dagliga ordkrig sa jag satt mest bara och varmde benen under kylen. Ja, jag fros idag! Helt sjukt, men det blaste ratt mycket, ingen sol lyste in pa oss och jag hade korta shorts.
Ja, just ja, haha EmmaStrom, det jobbar en latino pa Koalas! ;) han heter.... Jose tror jag xD han ar snall ^^

De spelade Creed pa radion ocksa! Nagon var glad.

Till slut, efter jobb fran 10-18 kom jag hem och upptackte att jag hade blivit utlast, sa jag borjade klattra lite har och var och till slut hittade jag en grind som var last inifran. Pa nagot mirakulost satt fick jag upp den och kunde komma in xD Jag borde bli inbrottstjuv ^^. Sen slocknade jag i soffan mitt i M*A*S*H och vaknade av matlukt. Har sen suttit vid koksbordet och pratat om allt mojligt sen gick jag ner hit och fick lana Kajs dator ^^ Snart ska jag sova, maste bara kolla mailen, for imorgon ska vi ivag och aka runt pa beachen i fyrhjulsdrivet, wiie ^^ Men ska upp halv sju, urk -.-.

Peace out

Kommentarer
Postat av: emma s

hahaha =) biccara verkar cool.. åh fick typ tårar i ögonen när jag läste.. ta kort på josé åt mig (A) Blir värsta avis, låter asskönt där ju... är fortfarande i sverige :(

2008-10-23 @ 22:49:41
Postat av: Johanna

haha jag trodde du skulle skriva "Hon alskade israeler lika mkt som emmastrom alskar dem" XD

2009-02-22 @ 04:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0