w/ your hand in my hand

just a little bit pretty
just a little more aware
just a little bit thinner
and maybe i'd get there


Att sammanfatta de dagar som har gått är väl det bästa.
Tyvärr finns det inte så mycket att sammanfatta gott folk
Bara massa plugg
massa plugg
plugg
!
och en känslomässig berg-och dalbana.
eller mer som Extreme på Gröna lund..hmm.. tåls att tänka på.
Den helvetesmaskinen som tydligen var  underhållning kunde verkligen konsten att få människor att skrika i ren och skär dödsångest. Sorry, flashback.


Men dagarna (veckan? veckorna? Ingen fucking aning) har kommit och gått,
med en massa läxor och saker som måste göras.
Och jag är klar med allt vad jag vet, i alla fall de allra viktigaste, nämligen skolan
Lite stolt måste jag få känna mig att jag faktiskt tränade till naturprovet.
Dock lite sent, men jag pluggade! och var säker på det mesta på provet, så det var ju upplyftande!
men bara för ett kort tag, sen vet jag inte vad det blev för fel på mig.
Något är det, men vad och varför är ett mysterium..hmm...

Asså, ni vänner är guld värda. Verkligen. Såna man kan lita på och som alltid finns där. Det är svårt att tänka sig ett liv utan er och ett sånt liv vill jag varken tänka på eller ha. Thank you guys <3


Och du, älskling. Alltid där. Alltid lika underbar.
You reached out your hand
And said I understand
Du vet inte hur mycket du betyder för mig.
Du överträffar alla mina vildaste förväntningar
Jag älskar Dig <3





clearly, clearly i remember
days of useless crying
and almost feeling dead...

Kommentarer
Postat av: Madde

du vet att vi alltid finns där, always!

2008-01-18 @ 09:39:15
Postat av: Käs

Tack ^^

2008-01-19 @ 22:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0