Oh, why you look so sad?

Åh, naturprovet är gjort.
Spanskaläxförhöret är gjort.
Alla läxor för den här veckan (som för övrigt nästan är slut) är klara.
Min reaktion på denna uppenbarelse fick min dramalärare att brista ut i skratt..

"Men vad ska jag då göra när jag kommer hem?!"

Men det är faktiskt så. Jag har varit helt nergrävd i läxor och plugg och inte haft tid för annat. Nästan. Liksom. Eller ja, asså ibland har jag ju prioriterat och då går faktiskt älskling före läxläsning och ibland (ganska ofta om jag ska vara ärlig) så har han hjälpt mig med läxorna och provplugg. Tack <3

Men som det ser ut nu så har jag en helt ledig kväll som jag ska spendera på att frenetiskt göra absolut ingenting ^^ Sounds fair to me!

Har något roligt hänt de senaste dagarna?
Ja, det har det. En massa. Problemet är att jag inte kommer ihåg det.
Men det jag kommer ihåg är att jag tycker jättejättemycket om alla som är värda att kallas vänner <3
Och alla är på ens sida med! Even better.

- Men jag tycker inte om henne...
- Ska vi åka dit och ta med oss en jättejättevarm nål att sticka ut ögonen på henne med?
- .... Ja!!

Tack ^^ trots själva ordens betydelse så var det ju tanken bakom som var snäll <3
Även om det inte vore helt fel att faktiskt genomföra den där planen......

Kommentarer
Postat av: Madde

haha, tryck ut agressionerna bara, det gör gott! xD
kommer du ihåg mitt förslag? strimla henne och göra gryta på 'na, sen äta upp den! hahaha, k(h)annibalism!

2008-01-31 @ 22:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0