oh my gosh

Wiiiee! vad kul det var igår!
Ja, jag var då hemma hos Johanna, med Emma, Emmaström och Madde. Johanna hade en försenad födelsedagsfest /middag. Det var en lång kväll som inte kändes så lång, men som däremot var grymt rolig! Det är alltid lika roligt att vara med dessa tjejer! Det började med en väldigt väldigt god middag bestående av Taco- och kycklingpaj, sallad och bröd. Åh, mums vad gott det var. Jag måste be om receptet. VI satt där och åt i några timmar, haha (ja, det är sant) sen förflyttade vi oss till soffan och spelade spel och lyssnade på en massa skivor. Vissa äldre (nostalgi!!!!) och vissa lite nyare.. Men jag kan inte återberätta allt det roliga så jag hänvisar till Maddes blogg . Där står allt mer detaljerat och mycket mycket roligare!
hejs


Kommentarer
Postat av: Madde

du glömde skriva adressen, puppsi! ;P

2008-01-27 @ 15:41:01
URL: http://fallenangelsml.blogg.se
Postat av: käs

jomen man kan klicka på "maddes blogg" och trolleri trollera kmr din blogg fram:D

2008-01-27 @ 23:26:53
Postat av: Madde

jo, jag märkte det ;) :*

2008-01-28 @ 16:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0