jan 25, 2008

Ledig dag från skolan är aldrig helt fel.

Denna lediga dag bestod av:
- Sovmorgon. Lång sådan
- Knaggligt gitarr-spelande. Jag försöker faktiskt lära mig! Lite stolt måste jag få känna mig att jag kan plöja igenom Cat´s in the cradle och that´s all right mama!
- Chatta med kusin. Grymt stor chock, men en väldigt positiv sådan. Jag fick prata av mig och som vanligt stod hon vid min sida, med exakt rätt ord. Thank you bruha <3
- Staden med Emma. "Han/hon är läskig" xD haha <3
- Pannkaka. Jag kan faktiskt laga pannkaka! Bara för att köket blir lite rökfyllt betyder det inte att det inte blev gott.

Alltså, det har inte hänt sådär överdrivet mycket. Kunde ha stoppat in lite läxor, men neeej, sånt är ju bara tråkigt.
Imorgon däremot måste jag börja med läxor. Och prata med älskling. Och vara med flickorna, ja tack.
Håhå jaja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0