I´m going up, I´m going down, but I´m always staying with you

Ja, hej.
Jag vet att jag inte har uppdaterat mitt liv på länge nu och anledningen till det är att mitt internet hemma är ledset och dumt med mig så det har lagt av och emil är på andra sidan jordklotet.
Fast inte nu.
Nu är han hemma i Sverige igen, men jag kan ju inte tvinga honom att komma till mig endast för att fixa datorn. Fy. Så jag har varit utan internet sen förra året, två veckor innan jullovet ungefär och nu sitter jag på svenskalektionen och skriver på svenskans och argumenterande tals bekostnad. Fy för mig >.<
 
Men ska jag kanske ta och sammanfatta lovet?
Det var helt ofattbart underbart perfekt, för att min gbgare var hos mig hela lovet, hihi <3 eller ja, i stort sett hela lovet. Han kom hit natten till annandagen och åkte hem den femte på kvällen. Gah, jag tror inte jag har varit så ärligt och öppet ledsen som jag var då...
Att se tåget avlägsna sig fick mig bara att tänka på honom som satt där. Att han bara åkte längre och längre bort och lämnade mig efter sig.
Jag låg och kramade nallen jag fick av honom hela natten, jag ville inte släppa taget. På morgonen nästa dag var huvudet på Evert (nallen) alldeles skabbigt, jag hade ju legat och gråtit i det större delen av natten. Stackars nalle.

Men innan han åkte vi hem hade iaf jag the time of my life. Vi åkte skridskor, spelade hockey och tittade på hockey. Och den stackars människan fick träffa större delen av min släkt på pappas sida. Men han verkade ge bra intryck för ingen tittade snett på honom, hihi.
Bee movie och subway den tredje var lite bäst <3

Vi spelade kort, jag vann två gånger. Vi åt pringles och drack Freeway cola. Vi vände på dygnet. Vi pratade tills vi slocknade.
That´s life and I just wanna share it with you <3


Att sammanfatta lovet är svårt iaf i en sammanhängande text. ooh, lovet var oförglömligt.



mamma: hämta en hink!
pappa: Va? varför då?
m: hämta!
p: okej okej...

* lägger alla smällare i hinken, tänder en tändsticka, slänger i den *

....psst....psst...BOOM..

alla: whooa..



Fredrik: *förtvivlad min* Casper!!


Nu slutar svenskalektionen. Tror jag... men jag borde göra något vettigt.

( älskling, jag saknar dig <3 jag drömde om dig inatt.
jag gillade den drömmen. Mycket. )

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag kan fortfarande inte fatta att ni förlorade på hockeyn! Och att jag inte fick vara med! :'( me sad... och du var en puppa idag, Käs! :P Men jag gillar dig ändå! Saknar du Figgisch för mycket vet du att jag finns här att trösta dig!

2008-01-10 @ 16:58:32
URL: http://fallenangelsml.blogg.se
Postat av: käs

jo jag vet, vi sög xD haha jag vet :P jag har en iaf... gah, tack svea ^^ men jag saknar honom mkt hela tiden, men ni får mig att tänka på annat, tack ^^

2008-01-11 @ 10:36:53
Postat av: Mikaela

Vad fint du skriver! :) Äntligen har du uppdaterat dig ;D

2008-01-11 @ 15:55:10
URL: http://mikaelaostman.blogg.se
Postat av: käs

Skriver jag fint? xD snarare hackigt och stört, haha

2008-01-11 @ 23:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0