I can´t f-ing get this?!

Varför? Jag fattar fan inte varför??! Varför slutade du bara prata med mig?

Vad har jag gjort nu då?
Jag kan inte få ihop det... Har du fått för dig att jag inte bryr mig? För det gör jag. Som fan. Jag har aldrig brytt mig mer om någon människa än jag har brytt mig om dig. Det vet du säkert inte, men så är det. Förlåt om jag inte visar det tillräckligt. Att du bryr dig om mig har jag märkt, fast det är ju såklart, det är lätt att skriva lite ord, men att mena det är en annan sak.
Jag vill inget annat än att få prata med dig, vara med dig..
Det kanske är hon? Hur fan ska jag kunna veta det. Du har ju liksom inte gett mig någon vink om det eller någonting.

Jag blir så arg.
Eller ledsen.
Ja, jag blir ledsen.
Så jävla ledsen.
Ledsen så långt jävla in i själen.
För jag vet inte om du inte vill prata med mig, att du bara är less på att behöva svara? Eller så är du upptagen och jag stör väldigt väldigt mycket? Du kanske är med någon annan (typ henne?) och tyvärr inte kan visa att du har en desperat liten Sundsvalls-bo efter dig? Då kan jag informera dig om att om du bara säger till hur fan det är så ska jag låta dig vara, om det är det du vill. Även om det kommer kännas som ett knivhugg rätt i hjärtat, men vad gör man?
Fan... Bara för att jag saknar dig. Bara för att jag gråter pga saknaden av dig.

Efter ett dagligt, ihärdande sms:ande slutar du bara... Aj, fattar du inte att det gör ont?
jag vet inte om jag ska tänka på det,  eller om jag bara ska vifta bort det? "nej men oj, ha ha ha, han har inte svarat på mina sms på 13 timmar (hittills) äh skit samma" Ska jag göra så? Ja, visst det kan jag väl, men fy fan vad svårt.

Lika bra att sluta vara paranoid och överreagera. Lycka till Cassandra.
Men vem vet? Du kanske bara sover?
även om jag tvivlar på att du sover 13 timmar i sträck.

Förlåt?

Ja, aj vad ont det gör </3

Kommentarer
Postat av: Madde

men lilla vännen! :O
varför har du inte sagt något? du vet väl att du kan komma till oss om du behöver gråta och tröstas? jag mår ju dåligt av att du inte berättar, att du bara är allmänt ledsen! :'(

2008-01-27 @ 13:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0