^^

Öppna din SMS-inkorg. Bläddra neråt 5 gånger och skriv innehållet i sms:et efter frågan. Upprepa samma sak för varje fråga.

Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?
va menar du?:$ Nejdå :) men ska jag ta med mig min gitarr? Så kan jag lära dig(A) Mwah mwah mwah <33

Vad gillar folk bäst hos dig?
Smallville :P gillar den för stålmannen är med, hihi(A)

Vilken raggningsreplik faller du för?
Jamen det är ju inte pinsamt :P haha va kul... :P Mwah<333

Vad var det första du sa imorse?
Nej men varför?:O

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
Jo jag kanske fick G xD ah går det bra?:) mwah<33

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
Gah okej men sov du älskling<33 jag ska inte sova på ett tag ^^ håller på att lägga in bilder på bilddagboken (A) Mwah <333

Så vad säger du under förspel?
Oh :$ sry älskling <33 jamen... en kväll med tomas dileva och opera =| det sätter sig mentalt:$ Mwah <33 och du är det bästa i mitt liv <33

Och efteråt?
oh vad härligt :) var det jobbigt? Han är hemsk och jag nästan grät av smärta när jag såg och hörde honom :'| mwah mwah (L)<333

Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?
han är bög -.- xD haha :P mwah <33

Nu är de tonåringar. Vad lär du dem?
Min tröja jag köpte igår :)  mwah mwah <333

Och näst sista.. Vad sjunger ditt favoritband om?
jag förstår det =/ Nej aldrig <33 jag blir aldrig trött på det:$ gah... Jag saknar din röst =| mwah<33


Kommentarer
Postat av: Madde

ahahahahahah, barnens första ord: "Han är bög!" xD

obetalbart! :'D

2008-01-27 @ 13:30:32
Postat av: käs

jag vet!!!:| hahahah! och jag ändrade inte så att det skulle bli så heller! this is fate haha

2008-01-27 @ 14:53:37
Postat av: Figge

Hahaha våra sms eller ? xD kommer ihåg det där med "Bög" va det anakin som va det ? :P

2008-02-21 @ 21:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0