voodoo child

Tänkte dokumentera de sista dagarna på min praktik här, men det orkar jag inte. De finns i mitt huvud och det räcker mer än väl. Plus att jag redan har berättat om och om igen för hela världen om vad jag har varit med om! Poor people.

Jag klarar inte av att få íhop en sammanhängande text och jag vet inte riktigt vart jag ska börja heller. Kanske med att klassen är söndersjungad. Förra helgen trippade vi runt på norra berget och sjöng sönder oss i ett antal minusgrader, men mysigt var det. Sen gick det en vecka med några hetsiga diskussioner och vassa kommentarer, men så blev det helg igen och Lucia. Så ännu mer sjungande på betalande ställen och nu, äntligen, har vi sjungit för sista gången! Det var ju riktigt kul, men min röst är helt f*cked så nu låter jag som en kedjerökande höna. Inte det vackraste.

Peace out


Kommentarer
Postat av: regueton

hej kedjerökande höna ^^

2009-01-23 @ 19:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0